عمومی

ساخت وبلاگ

شهر کاشان مهد فرش ایران و جهان است و شرکت فرش ماشینی کاشان ، اولین تولید کننده ی فرش های ماشینی در ایران به حساب می آید . امروزه به این شرکت و محصولات آن توجه بسیاری می شود و خریداران بسیاری هم دارد . دلیلش هم قدمت ، اصالت ، کیفیت و قیمت مناسب محصولات این تولید کننده ی بزرگ است . این شرکت تولیدات بسیار زیادی من جمله فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه داشته است . محصولی که قرار است در این مقاله در مورد آن بخوانید فرش گل برجسته شرکت فرش ماشینی کاشان است ، که یکی دیگر از محصولات پر فروش این شرکت بزرگ است .

 

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 118 تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 0:31

سفر کنیم تا سالم بمانیم!

شاید به نظرتان عجیب بیاید اما واقعیت دارد. چند سال گذشته گروهی از دانشمندان سعی کردند رابطه­ای میان سبک زندگی افراد با سطح سلامتی، بیابند. این گروه که متشکل از چندین زیست­شناس، روان­شناس و کارشناس فرهنگی بود، با بررسی سبک زندگی چندین خانواده با عادات مختلف و مقایسه سطح سلامتی و میزان ناراحتی­ها و امراض در آنان، متوجه رابطۀ مهم این دو عامل شدند. یکی از آیتم­های مورد بررسی در این آزمایش تأثیر سفر و گردش در کاهش اضطراب­ها، ناراحتی­های روحی و در نهایت سطح سلامت افراد بود.

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 131 تاريخ : جمعه 9 اسفند 1398 ساعت: 16:21

پاکسازی ریه افراد سیگاری با روش و ترکیب گیاهی موثر
مدتی از عمرتان را با سیگار و دود سپری کرده اید و حالا برای بازگشت سلامتی و پاکسازی ریه هایتان نیاز به راه درمانی موثر دارید. نوشیدنی گیاهی برای “پاکسازی ریه” های دود گرفته. این دستورالعمل فوق العاده که در این بخش از سلامت نمناک خواهیم گفت به راحتی ریه هایتان را در عرض 3 روز پاک میکند، حتی اگر بیش از 5 سال سیگار کشیده باشید.
سیگار کشیدن باعث مرگ میشود و دومین قاتل قابل پیشگیری است که امروزه حتی بر روی بسته هایش هم نوشته شده است. طبق نظر سازمان بهداشت جهانی ،بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان سیگار میکشند و 5 میلیون نفر هر ساله ، به خاطر مصرف دخانیات در دنیا میمیرند.

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 14:30

هرینه های عمیلیاتی فرآیند نمک زدایی دارای هزینه های مختلفی می باشد ماند هزینه های برق، تعویض فیلترها، مواد شیمیایی تصفیه آب و نگهداری و تعمیر سیستم های تصفیه آب می باشد. که گاهی برای صرفه جویی در مصرف برق از پنل های خورشیدی برای این منظور استفاده می کنند. از این متد بیشتر در مناطقی که دارای تابش آفتاب فراوانی هستند کارآمد خواهد بود.

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 14:29

مشخصات تخته شاسی

تخته شاسی انواع مختلفی دارد که جنس متداول آن از چوب ام دی اف و یا فیبر است که از یک طرف با چسب مخصوص پوشیده شده و از طرف دیگر فضایی برای نصب روی دیوار دارد که بتوان از آن سمت تخته شاسی را بر روی پیچ یا میخ نصب کرد. نوع پلاستیکی این محصول نیز با صرف هزینه کم‌تر قابل دسترسی است. عکس‌های مورد نظر را جهت نمایش روی این محصول یا چاپ می‌کنند و یا می‌چسبانند که در هر دو حالت باید کیفیت بالایی داشته باشند. از این وسیله به عنوان جایگزین قاب عکس برای در دیدرس قرار دادن عکس‌های خانوادگی در منازل استفاده می‌شود و به علت ظاهر زیبایی که دارد، جلوه‌ای شیک به محیط می‌بخشد. البته امروزه برای تبلیغات نیز از این محصول استفاده می‌کنند و روی آن تصاویر تبلیغاتی با کیفیت را چاپ می‌کنند تا در معرض دید قرار گیرد. به طور کلی نصب این محصول علاوه بر زیبایی بصری می‌تواند منتقل کننده یک پیام باشد که در حیطه تبلیغات، نیز موفق عمل می‌کند.

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 14:27

برند دلسی

دلسی یکی از برندهای معتبر و قدیمی در زمینه تولید چمدان و ساک ، انواع کیف های  لپ تاپ ، کیف های اداری و کوله پشتی  به حساب می آید که تحت لیسانس کشور فرانسه بوده ولی در کشور چین تولید می شود . با وجود قدمت بیش از 70 ساله این برند هنوز هم  انواع کیف ها و چمدان های که توسط برند دلسی تولید می شود همواره مد روز بوده و با به کارگيری تکنولوژی های جديد و طراحی های منحصر به فرد وکيفيت بالای محصولات مشتریان فراوانی دارد در ادامه می خواهیم تعدادی از محصولات این برند مشهور را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 14:26

مراقب سالمند در منزل بیمار به طور صحیح

سالمندان از لحاظ ناتوانی و ضعف بدنی مثل کودکان نیاز به مراقبت دارند اما با این تفاوت که هرگز نباید با آن‌ها طوری رفتار کرد که کرامت‌شان نادیده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در کنار ارائه مراقبت‌های مورد نیازش کار مهمی است. چنان‌چه برای مراقبت از سالمند بیمار نیاز به استخدام پرستار دارید، مرکز پرستاری در منزل خورشید با کادری مجرب می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 14:25

هر آنچه باید درباره آزمایش خون و نحوه خواندن آن بدانید
یکی از روش های تشخیص بیماری ها ، آزمایش ابتدایی خون یا پانل خونی است . آزمایش خون می تواند علامت های بیماری ها ، مواد زائد درون خون و ... را تشخیص می دهد . با یک ویزیت پزشکی و یک آزمایش خون ساده که پزشک بعد از معاینه بالینی بیمار تجویز می کند ،می توانید از وضعیت سلامت خودتان با خبر شوید.
 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sdfghj بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 14:25